Facelift stánku Plastia

Česká rodinná firma Plastia sází radost. Její stánek žádnou radost nepřinášel, byl to zmatek, ve kterém nebylo nikomu dobře. Společně jsme našli způsob, jak za měsíc stánek upravit, zatraktivnit a připravit na největší zahradnický veletrh v Essenu.


Facelift stánku Plastia Kampaně

Úkol zněl jasně: 
S co nejmenšími náklady vylepšit výstavní stánek, aby žil a dýchal. Aby se v něm návštěvníci cítili stejně dobře, jako se rostliny i žížaly cítí výborně ve výrobcích Plastia. 


Takto stánek vypadal ještě v prosinci: 


V půlce ledna odjížděl na veletr už vyšperkovaný.
S minimálním rozpočtem a v časovém presu kvůli vánočním svátkům, jsme se rozhodli pro efektní repasi.

 

Výstavnímu stánku PLASTIA jsme dodali šmrnc:
 

1. Pročistili jsme visuelní chaos

= odstranili jsme prvky rušivé a studené, které přímo čpěly výstavnickým mobiliářem.
 

2. Zabydleli jsme jej,

aby se v něm studeně neproháněl vítr jako doposud. Expozici jsme "zahustili" pohodlným a vkusným sezením a stolky.
Vznikly příjemné oázy milého zastavení a odpočinku na náročném veletrhu.

 

3. Sjednotili jsme dosavadní barevnou explozi

Zachovali jsme původní regály, ale jejich dominantost jsme upozadili skvělým fíglem za pár peněz. Unikátní technologií jsme je napatinovali bílou barvou, která dovoluje vyniknout vystaveným výrobkům.

Vystavené produkty ladí v přírodních barevných škálách zelené rostlin, hnědé půdy a šedé kamenů.

 

4. Stánek jsme oblékli do emocí a chutí

Sterilní a s corporate identity nekorespondující visuály musely pryč! Nahradila je laskavá hlavní fotografie maminky s dcerkou, kterou doplňují visuály lahodné zeleniny a vitálních rostlin. Všechny visuály jsou jednoduché / rostou / jsou k nakousnutí. 

 

5. Vše žije

Vystavené produkty jsou: osázené - ne nakašírované vložením rostlinky, ale opravdu poctivě osazené. Ve vermikompostéru se prohání žížaly. Občerstvení zdobí bylinky přímo z expozice (navrhli jsme pohoštění dobrotami z vysočiny - třeba chleba se sádlem, vege pomazánkou a posypaný čerstvou řeřichou...). Stánkem voní mátový čaj přímo z květináčů a lahodná káva, prostě se chcete zastavit.

 

6. Sázíme radost

To už je ochutnávka nového konceptu ZAHRADNIČENÍ, který bude určující pro příští expozici. Přidali jsme funkční ostrůvek POP UP zahradnictví. Pomocí pultu, dřevěných bedýnek, zeminy a bylinek jsme vytvoříme místo, kde pro hosty sázíme bylinky uklidňující i povzbuzující. Opečovávají ho šikovné ruce lidí na stánku - občas něco s úsměvem zasadí do květináčku PLASTIA a dají jako pozornost kolemdoucím.
Pocit návštěvy zahradnictví evokuje i stylové oblečení: poctivé zástěry, košile s vyhrnutými rukávy a rukavice.
Pop up koutek zároveň odbaví stydlivé či chvátající návštěvníky, kteří nevstupují do útrob expozice.


Pokud nemáte cestu do Essenu na IPM veletr, posuďte výsledek proměny na fotkách z instalace:

My přímo na místě nebyli, takže jsme bohužel nemohli nafotit top obrázky.
Pro představu tyto momentky ale určitě stačí.


Líbí se vám nový vzhled stánku?

88% hlasujících na facebooku Plastie si myslí, že je to pecka.


Chci také efektní změnu za pár korun.