FACELIFT ZA PÁR KORUN

Česká rodinná firma Plastia sází radost. Její stánek žádnou radost nepřinášel, byl to zmatek, ve kterém nebylo nikomu dobře. Společně jsme našli způsob, jak za měsíc stánek upravit, zatraktivnit a připravit na největší zahradnický veletrh v Essenu.

Cílem změny bylo vylepšit výstavní stánek, aby žil a dýchal.
Ať se v něm návštěvníci cítili stejně dobře, jako se rostliny i žížaly cítí výborně ve výrobcích Plastia. Udělat jsme to ale měli s co nejmenšími náklady.

Takto stánek vypadal ještě v prosinci: 

Výstavnímu stánku PLASTIA jsme dodali šmrnc:

1. Pročistili jsme visuelní chaos
= odstranili jsme prvky rušivé a studené, které přímo čpěly výstavnickým mobiliářem.

2. Zabydleli jsme jej,
aby se v něm studeně neproháněl vítr jako doposud. Expozici jsme "zahustili" pohodlným a vkusným sezením a stolky.
Vznikly příjemné oázy milého zastavení a odpočinku na náročném veletrhu.

3. Sjednotili jsme dosavadní barevnou explozi
Zachovali jsme původní regály, ale jejich dominantost jsme upozadili skvělým fíglem za pár peněz. Unikátní technologií jsme je napatinovali bílou barvou, která dovoluje vyniknout vystaveným výrobkům. Vystavené produkty ladí v přírodních barevných škálách zelené rostlin, hnědé půdy a šedé kamenů.

4. Stánek jsme oblékli do emocí a chutí
Sterilní a s corporate identity nekorespondující visuály musely pryč! Nahradila je laskavá hlavní fotografie maminky s dcerkou, kterou doplňují visuály lahodné zeleniny a vitálních rostlin. Všechny visuály jsou jednoduché / rostou / jsou k nakousnutí. 

5. Vše žije
Vystavené produkty jsou: osázené - ne nakašírované vložením rostlinky, ale opravdu poctivě osazené. Ve vermikompostéru se prohání žížaly. Občerstvení zdobí bylinky přímo z expozice (navrhli jsme pohoštění dobrotami z vysočiny - třeba chleba se sádlem, vege pomazánkou a posypaný čerstvou řeřichou...). Stánkem voní mátový čaj přímo z květináčů a lahodná káva, prostě se chcete zastavit.

6. Sázíme radost
To už je ochutnávka nového konceptu ZAHRADNIČENÍ, který bude určující pro příští expozici. Přidali jsme funkční ostrůvek POP UP zahradnictví. Pomocí pultu, dřevěných bedýnek, zeminy a bylinek jsme vytvoříme místo, kde pro hosty sázíme bylinky uklidňující i povzbuzující. Opečovávají ho šikovné ruce lidí na stánku - občas něco s úsměvem zasadí do květináčku PLASTIA a dají jako pozornost kolemdoucím.
Pocit návštěvy zahradnictví evokuje i stylové oblečení: poctivé zástěry, košile s vyhrnutými rukávy a rukavice.
Pop up koutek zároveň odbaví stydlivé či chvátající návštěvníky, kteří nevstupují do útrob expozice.

V půlce ledna odjížděl na veletr už vyšperkovaný a vše se vešlo do malého rozpočtu 130 tisíc.

88% hlasujících na facebooku Plastia si myslí, že nová podoba stánku je pecka.

Vloženo Od
Tags: expozice

Sledujte novinky a odebírejte newsletter!

Každý měsíc vám pošleme tipy, inspirace a zajímavé realizace ze světa ekologické reklamy.