Vypěstujte si radost

Obsah a rozvržení katalogu PLASTIA

Zdálo by se, že nabídnout květináče je brnkačka.
Není to přece žádná věda. Stačí ukázat, co se na co hodí, jakou velikost a barvu zvolit, za kolik a máte to. Omyl!

PLASTIA je rodinná firma z Vysočiny s úžasným sortimentem a promyšlenou strategií zaměřenou na udržitelný design. A to vše je potřeba prodat! 

katalog pro novou sezónu

Jedním z nosných prodejních materiálů jsou pro Plastii katalogy pro B2B komunikaci.
Nejen, že jsme do katalogu vnesli čerstvý vánek svěží a lehké grafiky, ale hlavně jsme připravili strukturu katalogu a argumenty, proč obchodovat právě s Plastií a nabízet její produkty koncových zákazníkům.

Zaměřili jsme se na témata:

ekologie a udržitelného designu
Proč používat plast a kdy je lepší plast recyklovaný a kdy naopak nový.
Jak prodloužit život věcem.

cyklu potravin
Zvýraznili jsme produkty, které umožňují kompostování i v bytech a další zajímavé výrobky.

ochrana ptáků
Objasňujeme jak a kdy používat produkty, které pomáhají opeřeným obyvatelům zahrad.

kvality a funkce
Vsaďte na samozavlažování a úroda vás nemine.
Zdůraznili jsme úspěšnou spolupráci s renomovanými designéry.

A na další benefity a přednosti produkce Plastie.
Co vám budeme povídat, mrkněte se do katalogu sami, máte-li chuť.

 
 

Chci prodat svoje témata

 

Sledujte novinky a odebírejte newsletter!

Každý měsíc vám pošleme tipy, inspirace a zajímavé realizace ze světa ekologické reklamy.